Obsługa informatyczna
FPL Sp. z o.o. – stała współpraca od styczeń 2014 r.
Klient
FPL Sp. z o.o.
FPL tworzy i wdraża systemy kształtowania postaw i umiejętności, znajdujące odzwierciedlenie w podstawowych obszarach naszych działań, którymi są: Inteligencja Emocjonalna, Rozwój Menedżerski, Rozwój Sił Sprzedaży, Systemy Wspierania Rozwoju HR. Doskonalenie osób i organizacji opieramy na nowatorskim, kompleksowym podejściu do procesu rozwojowego, ukierunkowanym na trafny dobór kompetencji, należyte ich utrwalanie i podtrzymywanie w czasie.
Nasze zadanie
- Administracja siecią LAN oraz WAN
- Administracja serwerami
- Zarządzanie urządzeniem Fortinet FortiGate – sprzętowy firewall, antywirus i antyspam
- Helpdesk
- Opieka informatyczna
Umiejętności
- Obsługa urządzeń LAN i WAN:
- FortiGate
- Mikrotik
- Obsługa serwerów:
- MS Exchange 2010
- SBS 2011 (Active Directory)
- Windows Server 2012
- VMware
- Hyper-V
- Comarch ERP OPTIMA