Elastyczność i łatwe użytkowanie
System NFON jest wyjątkowo elastyczny i prosty w użyciu. Urządzenia VoIP łączą się bezpośrednio z Internetem bez pośrednictwa bramek VoIP, zarządzanie systemem odbywa się całkowicie zdalnie, za pomocą www. System jest skalowalny od 2 do 249 000 urządzeń. Dodawanie kolejnych urządzeń nie wymaga reinstalacji czy przerw w działaniu. Kompletne wdrożenie systemu to kwestia 1-2 tygodni.

Koszty
System NFON to znaczące oszczędności. Wdrożenie nie wymaga nakładów CAPEX, a opłaty bieżące mogą być nawet kilkukrotnie niższe w porównaniu do klasycznych central sprzętowych. Nie ponosimy kosztów energii elektrycznej, wsparcia technicznego czy rozszerzeń i nowych wersji oprogramowania. Nie są potrzebne abonamenty za klasyczne linie telefoniczne. Opłaty są naliczane w modelu “za wykorzystanie”, rosną lub maleją wraz ze zmianami liczby urządzeń, brak kosztów stałych.

Bezpieczeństwo i jakość
System NFON to niemiecka jakość. Bezpieczeństwo usługi zapewnione jest przez podwojone centra danych w Monachium. NFON oferuje profesjonalne SLA oraz wsparcie 24/7. Dostępność usługi jest znacząco wyższa, niż w przypadku rozwiązań sprzętowych. W przypadku awarii łącz internetowych, LAN czy zasilania system automatycznie przekierowuje przychodzące rozmowy na telefony komórkowe. Jakość połączeń głosowych NFON jest nieosiągalna przez telefonię analogową, komórkową, czy typowy VoIP.

Funkcjonalność
NFON to bogaty zestaw opcjonalnych funkcji dodatkowych, które mogą być uruchamiane wraz z rozwojem biznesu czy wzrostem potrzeb organizacji. NFON umożliwia integrację telefonii z aplikacjami (np. wywoływanie ekranu CRM na podstawie numeru przychodzącego oraz funkcja click-to-dial), profesjonalne nagrywanie rozmów czy System NFON nieustannie się rozwija, a nowe funkcje są dostępne dla wszystkich dotychczasowych klientów (mogą być odpłatne).
Zachęcam do zapoznania się ze szczegółami oferty i skorzystania z bezpłatnego testu usługi NFON.

System telefoniczny w chmurze
System telefoniczny w chmurze NFON to zaawansowana centrala PBX, która umożliwia elastyczną i natychmiastową konfigurację połączeń wykonywanych i przychodzących.
Podstawowe, oferowane funkcje to m.in.:

  • dowolna liczba numerów wewnętrznych
  • przełączanie zależne od pory dnia, IVR, zapowiedzi głosowe
  • kolejki, umiejętności, grupy
  • centralna książka telefoniczna
  • automatyczne przekierowanie na komórki w przypadku niedostępności urządzeń stacjonarnych
  • poczta głosowa – przesyłanie nagrań na email
  • głosowe telekonferencje (do 50 uczestników)

Urządzenia telefoniczne
System NFON współpracuje z urządzeniami VoIP (SIP), podłączanymi bezpośrednio do internetu (lub LAN). Zalecamy wykorzystanie aparatów z listy modeli preferowanych przez NFON, co umożliwia automatyczną i zdalną konfigurację (np. zdalne programowanie nazwiska użytkownika czy klawiszy funkcyjnych).
W ofercie NFON znajdują się też aplikacje telefoniczne na komputer i smartfon.

Łącze internetowe
Warunkiem korzystania z rozmów wysokiej jakości jest zapewnienie odpowiedniego łącza internetowego, o dostępnej przepustowości 100kb/s per aktywna rozmowa. Sieć LAN powinna być sprawdzona pod kątem możliwości wykorzystania protokołów VoIP i adresów sieciowych NFON.

Numeracja telefoniczna
NFON, jako operator telekomunikacyjny obsługuje geograficzną numerację telefoniczną w Polsce i w wybranych krajach Europy. NFON przydziela nieodpłatnie polskie, bezpośrednie numery miejskie (DDI) każdemu aktywnemu urządzeniu, w odpowiedniej strefie numeracyjnej. W Polsce NFON obsługuje też procedury przenoszenia numerów, czyli umożliwia wykorzystanie przez klientów posiadanych wcześniej stacjonarnych numerów telefonicznych. W systemie NFON nie ma ograniczeń na liczbę równoczesnych połączeń czy linii telefonicznych obsługiwanych przez centralę.

Konfiguracja i zarządzanie
System telefoniczny NFON jest zarządzany zdalnie, z poziomu przeglądarki www. Zmiany konfiguracyjne są natychmiastowe. Użytkownicy telefonów mają do dyspozycji indywidualny panel ncontrol.nfon.net.

https://www.nfon.com/pl/